dawidgugala Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 zrobilem sobie w zmodelerze obiekt właściwie to awykły kwadrat 3d w zmodelerze nalozylem na niego teksture następnie zapisałem go na dysku. później wziąłem i przekonwertowałem go na rozszerzenie ".mod" załadowałem obiekt i działa jest widoczny w grze ale niestety wygląda jak by go ktoś uprał w proszku vizir śnieżna biel i tu jest problem obiekt działa ale jest biały ;-( tekstury które były widovzne w zmodelerze zniknęły i mam putanie jak nałożyć w game maker tekstury na ten kwadrat . z góry dziekuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Załaduj teksturę jako background do zasobów GM i d3d_model_draw(model,x,y,z,background_get_texture( background) ); Powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidgugala Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 dziękuje bardzo ;-) skrypt działa bez zarzutu ikwadrat ma teksurę jest pan genialny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Nie ma sprawy =) No i bez przesady z tym Pan, mam tylko 17 lat =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się