matini Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Wiem, że było dużo tematów na temat strzelanie ale nie mogę tego zrobić. Nie wiem może taki nie kumaty jestem .Wiem, że było dużo tematów na temat strzelanie ale nie mogę tego zrobić .Chce zrobić ziomka który idzie i strzela .POMOCY PLIS Z góry thx :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Na forum było pełno tematów na taki temat wystarczy ,że wpiszesz w wyszukiwarce "strzelanie" P.S: A co do błędów ściągnij sobie mozille firefox to będzie ci pokazywać gdzie są błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=249&hl=# - pierwsza strona pod hasłem: strzelanie -_-. Przyznaj się, nawet nie szukałeś tylko od razu sru na forum? btw. Pat, jaki ty wtedy byłeś.. hm, młody! (To dobre określenie :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Wiem, że było dużo tematów na temat strzelanie ale nie mogę tego zrobić. Nie wiem może taki nie kumaty jestem .Wiem, że było dużo tematów na temat strzelanie ale nie mogę tego zrobić .Chce zrobić ziomka który idzie i strzela .POMOCY PLIS To jest największy sekret GM'owców, którzy nie mogą nikomu zdradzić na to recepty tym, którzy nie posiądą potężnej psionicznej mocy korzystania z przycisku "Search". Blackmaul może się spodziewać smutnych, czarnych panów w ciągu tygodnia za zdradę tajemnicy. Pietrus też ma przechlapane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 strzelanie? to ten burak co siedzi w FAQ? :P http://www.gmclan.org/index.php?czytajart=7 - punkt 16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Nie wiem dalej jak zrobić strzelanie. :crying: :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 A z czym dokładnie masz problem? Wiesz stwierdzenie że po prostu nie wiem jak, jest bezowocne bo ci wtedy nie pomożemy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Nie wiem dalej jak zrobić strzelanie. :crying: :( Stwórz kufa obiekt, ustaw direction na direction gracza i każ mu latać na ekranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Ja chce zrobic ,że idzie ziomek i strzela idzie w lewo i strzela idzie w prawo i strzela itp.W którym kierunku jest ustawiony wtedy strzela. :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Ja chce zrobic ,że idzie ziomek i strzela idzie w lewo i strzela idzie w prawo i strzela itp.W którym kierunku jest ustawiony wtedy strzela. :huh: Wszelkie znaki na FAQ i na postach wskazują, że masz tam to czego pragniesz, Mistrzu. Wystarczy tylko przejrzeć i przeczytać. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Ale jak z tego FAQ robie to mi nie działa. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 w FAQ bledu nie ma - wiec to ty cos spieprzyles ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 No wiem. Tylko nie wiem co spieprzyłem kurde :( spróbuje jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Ale jak z tego FAQ robie to mi nie działa. :( Do którego eventu wklejasz kod przede wszystkim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Ja naciskam Add Event i wybieram spacje potem klikam execute piece of code i tam w klejam if keyboard_check(vk_control) { instance_create(x,y,obiekt_pocisk); } tym ziomkiem co ma strzelać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 To do spacji wklej takie coś: strzal=instance_create(x,y,obiekt_pocisk); strzal.direction=self.direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 A co dałeś do obiekt pocisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 To temu ziomowi co strzela w kleic strzal=instance_create(x,y,obiekt_pocisk); strzal.direction=self.direction; a POCISKOWI co mam w kleic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 a POCISKOWI co mam w kleic ?? No, mu ustawić prędkość i zdarzenia z kolizjami z wrogami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Pociskowi wklejasz do create: speed=7; Za to 7 możesz podstawić jaką chcesz wartość. Ale nie musisz, możesz też tak zrobić w akcji strzelania: strzal=instance_create(x,y,obiekt_pocisk); strzal.direction=self.direction; strzal.speed=7; Potem tylko ustawiasz wrogom akcję kolizji z pociskiem, możesz dać tam klocek Destroy Instance czy cokolwiek innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Dzięki wam wszystkim wkońcu działa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Ale jak w klejam do pocisk strzal=instance_create(x,y,obiekt_pocisk); strzal.direction=self.direction; strzal. speed=7; to nie działa a jak w klejam speed=7; to dziła ale strzela nie od obiektu tylko od pustego miejsca obok obiektu co ma sztrzelac :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Ale jak w klejam do pocisk strzal=instance_create(x,y,obiekt_pocisk); strzal.direction=self.direction; strzal. speed=7; to nie działa a jak w klejam speed=7; to dziła ale strzela nie od obiektu tylko od pustego miejsca obok obiektu co ma sztrzelac :( Bo tego kodu sie nie wkleja do pocisku, tylko samo speed. I ustaw origin obiektu od którego ma strzelać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Jak mam to ustawic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 sorry za offtopa, ale musze.. po co podajecie chłopakowi gotowe rozwiązania ? Czas zmusić do nauki i pracy początkujących GMowców, gdybyście podali mu algorytm, to on by sobie wykorzystał go w grze, a jeśli by tego nie zrobił to znaczy, że jeszcze czas na naukę GMa i o strzelaniu póki co powinien zapomnieć. A tak to on skopiuje i wklei wasze rozwiązanie i cieszy się że zrobił strzelanie. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 sorry za offtopa, ale musze.. po co podajecie chłopakowi gotowe rozwiązania ? Żebyśmy potem nie dostawali pretensji że nic nie rozumie z tych algorytmów co mu dajemy. Toteż nie zostają nam nic innego jak gotowce (A że i tak nie rozumie to jego sprawa :P). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matini Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 No to nie zrobie swojej gry :(:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 No to nie zrobie swojej gry sad.gifsad.gif To zrób coś łatwiejszego. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 \/ to dajesz do akcji strzelania !!!! \/ strzal=instance_create(x,y,obiekt_pocisk); strzal.direction=self.direction; strzal.speed=7; ^ nie do pocisku !!!! ^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 To zrób coś łatwiejszego. :) A da sie cos latwiejszego zrobic? :jezor: No to nie zrobie swojej gry :(:( Sluchaj, wytlumacze ci to: Chcesz zrobic strzelanie. Wiec od bohatera ma wylatywac pocisk z jakas tam predkoscia. Od bohatera czyli "bohater.x i bohater.y", ma wylatywac pocisk czyli "stworz nowy obiekt (pocisk czy cos), ma on powstac na wspolrzednych "bohater.x i bohater.y"". Jezeli takie cos zrobisz to na bohaterze powstanie obiekt ale nie bedzie sie w ogole ruszal. Tak wiec dajesz "pocisk.speed = 7 (lub inna wartosc)". Ma juz speed jednak nadal nie bedzie sie poruszal no bo nie wie w ktora strone... Tak wiec jezeli masz sprite bohatera w lewo to dajesz "pocisk.direction = 180" a jak w prawo to "pocisk.direction = 0". Zrozumiales? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się