Aleks Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Mógłby mi ktoś polecić jakiś silnik, w którym mógłbym stworzyć z grafiki 2D Trójwymiarową grę? Nie musi on być rozbudowany oraz żeby działał przy nie zarejestrowanym GM 6.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Polecam jakiś silnik, w którym mógłbyś stworzyć z grafiki 2D trójwymiarową grę. Generalnie na niezarejestrowanym GM trzeba użyć dll'i, a to już wyższa szkoła jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 A może bardziej szczegółowo? Nie da się tak położyć kartki papieru aby wyglądała na bryłę XD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleks Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 A może bardziej szczegółowo? Nie da się tak położyć kartki papieru aby wyglądała na bryłę XD. dlatego napisałem psełdo 3D coś podobnego do tego http://upload.revolucja.pl/images/444Coop-...0115-122138.png http://upload.revolucja.pl/images/3295Coop...0115-122940.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 dlatego napisałem psełdo 3D coś podobnego do tego <linki> No, nomen omen sprite'y sie zrobi, ale levele jednak są trójwymiarowe i trzeba złożyć je z brył. :) Możesz użyć GMIrrlicht, lub na chama, samego OpenGL lub DirectX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Generalnie na niezarejestrowanym GM trzeba użyć dll'i, a to już wyższa szkoła jazdy. Obsługa Dll jest dostępna tylko w zarejestrowanym ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Obsługa Dll jest dostępna tylko w zarejestrowanym ;) No to Aleks ma problem... no chyba że napisze skrypt do renderingu, punkt po punkcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleks Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 No dobrze A są jakieś silniki tego typu dla zarejestrowanego GM? Moglibyście mi coś polecić? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 A są jakieś silniki tego typu dla zarejestrowanego GM? Moglibyście mi coś polecić? ;p Kingspace 3d, opierający się na silniku 3d GM'a. Jednak jak chcesz zrobić coś dobrego, czeka cię dużo przeróbek. Oprócz tego GMIrrlicht. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 W ogóle, jak chcesz pseudo-3D, to wbudowany silnik zarejestrowanego GM. Poza tym, starsze Kingspace powinny działać na niezarejestrowanym 3D, ew. poszukaj w głębokich archiwach forums.gamemaker.nl silnika Gadget3D. Ten to na 100% pójdzie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się