pio_trek Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 chodzi mi oto zeby przy kolizji pocisku z przeciwkinkiem odejmowalo mu powiedzmy od global.zycie2-=10 do global zycie2-=30 wiem ze chodzi o wykorzystanie ceil ale jakos mi niewychodzi =\ i jak ludek ma np. 13hp to zeby nie pyklo mu np.28 tylko 13 :P to tyle =D z gory thx =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dangon Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 chodzi mi oto zeby przy kolizji pocisku z przeciwkinkiem odejmowalo mu powiedzmy od global.zycie2-=10 do global zycie2-=30 wiem ze chodzi o wykorzystanie ceil ale jakos mi niewychodzi =\ global.zycie2 -= random(20)+10 Powinno dzialac. A to drugiego to: if hp < 0 { hp = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 dokładnie tak: hit = round(random(20)+10) if global.zycie2 < hit { hit = zycie2 } global.zycie2-= hit agrrr... Dangon był szybszy ale mój kod jest dokładniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 powinno? xD to ma dzialac! juz testuje :) jak cos zle piszcie od razu bo duzo roboty z tym :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 1. random(20)+10 2. if hp < 0 then hp = 0 Jezu, myślenia trochę! :P (Kuwa, ubiegli mnie! :[ ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 wlasnie slabo z tym u mnie ;p :D ale widze u Ciebie niescislosc bo u mnie hity beda sie wyswietlac wiec gosciu ma np. 10hp i walne mu 30 ;p i tak czy siak bedzie mial zero wiec skorzystam z pomocy swiatcienia =) thx for all :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 niema za co, sam miałem taki problem w mojej grze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się