gamemaker1993 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Robię gre platformową i niewiem co zrobić że np. zbiore wszystkie diamenty to przeniesie mnie do następnego levelu i jak zrobić żeby można było zapisywać grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 if( instance_number( <obiekt diamentow> ) <= 0 ) { room_goto_next(); } game_save( <plik> ); game_load( <plik> ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gamemaker1993 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 dziękiiiiiiiiii Tymon !!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Można też zrobić ze zmiennymi. Był już taki temat (Ja go napisałem :D ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 ale po co ze zmiennymi jak tak mozna bez i pamięci na darmo nie zjadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 14 Stycznia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 @Tymon: Następnym razem nie podawaj w kodzie < >, bo potem ludzie pomyślą, że to wymagane znaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gamemaker1993 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Ej chłopaki dzisiaj dopiero to spróbowałem zrobić i niedziała mi, może da mi ktoś przykład. Bardzo bym prosił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Ej chłopaki dzisiaj dopiero to spróbowałem zrobić i niedziała mi, może da mi ktoś przykład. Bardzo bym prosił. Ja ci tu dam przykład... ...pokaż no ten kod coś napisał bo z samego posta nic nie wynika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gamemaker1993 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 if( instance_number( <obiekt diamentow> ) <= 0 ) { room_goto_next(); } nic tutaj narazie ci niebęde wpisywał bo kombinowałem wpisywałem ten obiekt wpisywałem gdzie ma mnie przenieść po uzbieraniu wszystkich diamentów i nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 A może mi tak napisz jak piszesz ten obiekt diamenta... Nomen omen działać powinno. I napisz w którym evencie działa skrypt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Ranmus. To i tak bez różnicy, poza tym - podaję prawie gotowca, więc trochę wysiłku w zrozumieniu tego z ich strony na pewno nikomu nie zaszkodzi. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 if( instance_number( <obiekt diamentow> ) <= 0 ) { room_goto_next(); } nic tutaj narazie ci niebęde wpisywał bo kombinowałem wpisywałem ten obiekt wpisywałem gdzie ma mnie przenieść po uzbieraniu wszystkich diamentów i nic. Zamias <obiekt diamentów> należy napisać nazwę obiektu np: obj_diament. Czy zrozumiałeś o co chodzi -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 @up nie pomyslales ze jego obiekt to prawdopodobnie: obiekt diamentow? jesli tak (jesli nie to chyba uwaza ze jego gm ma sooper dooper AI :P) to zmien jego nazwe, bo w kodzie aby wczytac nazwe np. obiektu nie moze byc spacji, zmien nazwe na np. obiekt_diamentow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gamemaker1993 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Niewiem jak to zrobić niewiem nawet czy robie to w dobrym evencie a wyskakuje mi taki błąd: COMPILATION ERROR in script: script 5 Error in code at line 1: if(instance_number( mushroom ) <=0 ) at position1:Unexpected symbol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Na polski: Nieoczekiwany symbol w linii pierwszej kodu pozycji pierwszej (pierwszy znak). Powinieneś to wstawić do Step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gamemaker1993 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Teraz wyskakuje mi taki błąd: error in code at line 3 room_goto_next(room6); at position 22; wrong number of arguments to function or script :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Jak już to room_goto(room6); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gamemaker1993 Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 No dobra dzięki wam wszystkim wszystko działa !!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 Na dole masz coś takiego jak opcje moderowania, kliknij i zobaczysz tam zamknij temat, jak bedziesz cos potrzebowal to w tym samym miejscu go otworzysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi