Piczer Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Mam platformówkę, w której aby przejść dalej trzeba zebrać eliksiry (Tymon wie o co chodzi :P ). W Create bohatera jest zapisywana jej wspólrzędna do zmiennych global.xx i global.yy. Jak po zetknięciu z wrogiem, zrobić, aby bohater wszedł na współrzędne, które są w zmiennych global.xx i global.yy, oraz eliksiry, które zebrałem pojawiły się znowu (nawet te, których już nie mam, ale miałem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Zamiast niszczyć obiekty możesz je deaktywować - później aktywować wszystkie. Możesz też użyć room_restart(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Chodzi ci o podmienianie na jakiś pusty obiekt a potem je wszystkie odwrócić? Najpierw spróbuje room_restart()... Nie, room_restart() nie spełnia moich oczekiwań. Dodałem do tej gry chceckpoint, gdzie można po przegraniu tam trafić zamiast do początku gry i jak używam takiego kodu: room_restart() x = xx y = yy To nie wchodzi na pozycję checkpointu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 room_restart(); x = global.xx; y = global.yy; Nie zapominaj o średnikach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 czepiasz sie :P Dezaktywowanie i aktywowanie objektu działa zgodnie z moimi planami, thx Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się