Skocz do zawartości

Ponowne uruchomienie rooma


Piczer

Rekomendowane odpowiedzi

Mam platformówkę, w której aby przejść dalej trzeba zebrać eliksiry (Tymon wie o co chodzi :P ). W Create bohatera jest zapisywana jej wspólrzędna do zmiennych global.xx i global.yy. Jak po zetknięciu z wrogiem, zrobić, aby bohater wszedł na współrzędne, które są w zmiennych global.xx i global.yy, oraz eliksiry, które zebrałem pojawiły się znowu (nawet te, których już nie mam, ale miałem)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o podmienianie na jakiś pusty obiekt a potem je wszystkie odwrócić? Najpierw spróbuje room_restart()...

 

Nie, room_restart() nie spełnia moich oczekiwań. Dodałem do tej gry chceckpoint, gdzie można po przegraniu tam trafić zamiast do początku gry i jak używam takiego kodu:

room_restart()
x = xx
y = yy

To nie wchodzi na pozycję checkpointu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...