Skocz do zawartości

Grawitacja od...


Dangon

Rekomendowane odpowiedzi

Piczer

Yhym. Tak, tak.

 

Dangon

Zapomniałem dodać, jeśli chcesz żeby jakiś obiekt był na jakiejś wysokości to daj mu w step end:

image_xscale = round( view_wport[0] * ( 1 + z / 100 ) ) / view_wport[0];
image_yscale = round( view_hport[0] * ( 1 + z / 100 ) ) / view_hport[0];
     
depth = -z;

I zmieniaj zmienną z aby uzyskać określoną wysokość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no to dobrze :D A nie da sie np. uproscic tego kodu i walnac:

 

zspeed = 10;
zgravity = 5;
zgravity_direction = 90;

:jezor:

 

A przy okazji... jak zrobic wysokosc jakiegos obiektu (ciagle chodzi o widok z gory)... np. mamy plot i chce zeby mial wysokosc 2... jezeli bohater skacze na wysokosc < 2 to plotka nie przeskoczy a jezeli >= 2 to przeszkoczy. Chodzi mi aby o wysokosc obiektu jak to zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat zgravity_direction nie jest potrzebne :P GM nie ma wbudowanej obsługi takiej gry :) Musisz sam kombinować.

 

Ten kod który Ci podałem jest już maksymalnie uproszczony ;)

 

Co do płota, daj chwilkę to rozszerzę przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Tymon, z ciebie to jest geniusz poprostu... :D Szkoda ze ja nic nie rozumiem z tego co ty zes namazal w tych przykladach ale co tam :jezor: Jak juz mowilem przestudiuje, pobawie sie, pozmieniam cos i moze z czaje o co chodzi, a jak nie to zmienie ten projekt na cos innego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...