Skocz do zawartości

Zasłanianie


Dangon

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec mam problem...

Zaczne od zamieszczenia kodu:

instance_create(800,random(600),chmurka_tlo);
direction = 180;
speed = random(10)+2;

Kod oczywiscie dziala, jednak:

Nie wiem jak zrobic aby bohater zaslanial chmurke a nie zeby chmurka zaslaniala bohatera. Bo bohater przypuscmy sobie stoi w miejscu na srodku rooma. Od prawej strony tworza sie chmurki, ktore jesli przelatuja tak gdzie stoi bohater to go zaslaniaja (leca przed nim). A ja chce zeby one sobie lecialy tak jakby za bohaterem.

 

Czy wiecie jak to uczynic? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

W ustawieniach obiektu masz coś takiego jak depth (również i zmienna), domyślnie jest ustawiona na 0. Ujemne wartości, to pozycja bardziej na wierzchu, a dodatnie na odwrót. Jeżeli obiekty mają tą samą wartość depth, to na wierzchu zawsze jest obiekt najpóźniej stworzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...