Dangon Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 A wiec mam problem... Zaczne od zamieszczenia kodu: instance_create(800,random(600),chmurka_tlo); direction = 180; speed = random(10)+2; Kod oczywiscie dziala, jednak: Nie wiem jak zrobic aby bohater zaslanial chmurke a nie zeby chmurka zaslaniala bohatera. Bo bohater przypuscmy sobie stoi w miejscu na srodku rooma. Od prawej strony tworza sie chmurki, ktore jesli przelatuja tak gdzie stoi bohater to go zaslaniaja (leca przed nim). A ja chce zeby one sobie lecialy tak jakby za bohaterem. Czy wiecie jak to uczynic? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 2 Stycznia 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 W ustawieniach obiektu masz coś takiego jak depth (również i zmienna), domyślnie jest ustawiona na 0. Ujemne wartości, to pozycja bardziej na wierzchu, a dodatnie na odwrót. Jeżeli obiekty mają tą samą wartość depth, to na wierzchu zawsze jest obiekt najpóźniej stworzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się