Paqo Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 :crying: Nie wychodzi mi to co zamierzałem... Nie wszystkie opcje przycisków działają!! Proszę o pomoc! Oto screen: Jak mam ułożyć "{" zawarte w kodzie, tak aby wszystkie opcje były sprawne?? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zaraz, zaraz. Jakich przycisków i skąd ty wytrzasnąłeś te klocki. Nie łatwiej zrobić to kodem? if ( check_button_pressed(klawisz) { instance_create(x,y,twojobiekt); } Itd. To już jest od razu prostsze. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqo Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Raczej nie łatwiej... Te klocki omówie.. Na samej górze leży szczyt zwany "kodem z innymi pierdołami" - to jest nieważne, tak myśle. Później coś w stylu: show_message_ext(str,but1,but2,but3) Czyli message z trzema przyciskami. Do każdego przycisku jest funkcja pomiędzy "{" i "}". Problem w tym, że one nie działają!A powinny! :crying: Tworzą objekty z akcjami..Ale to inna rzecz...Te objekty mają funkcje inne, w drugim roomie. Czy to, że nie działają klocki po message ma związek z ustawieniem klocków, czy treścią ich?? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 a zobacz czy cos da jak postawisz "{" za "show multiplae..." i "}" przed else pewnie to nic nie pomoze :D a moze jednak... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Lepiej nauczyć się funkcji GMa niż korzystać z klocków od gmcommunity ;] . Na takich za daleko nie zajdziesz, chyba że chcesz zrobić grę RPG za pomocą 3 klocków :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 show_message_ext zwraca id naciśniętego przycisku więc można użyć switch. Co jest dużo prostszym rozwiązaniem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqo Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Umiem korzystać z GML! :angry: Po prostu ułatwiam sobie pracę! Ten kod to wybór profesji postaci. Button1 = Rycerz Button2=Mag Button3=Paladyn Skomplikowane jest napisanie tego w kodzie.Jak mam klocki to używam, kiedyś to zmienie. Na razie neich będzie tak jak jest! <_< To co napisał ktoś po Marmocie nie działa! Funkcjonuje tylk opierwszy przycisk.. Może powiem więcej, bo to zgadywanie nie ma sensu... Te funkcje pod Buttonami to tworzenie objektów create instance, czyli controllerów do roomu.Te controllery wyzwalają akcje : zrób napisy etc. przejdź do roomu A może przyczyna tkwi w tym, że te objekty są źle zaprojektowane? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 O rly? s = show_message_ext('Profesiiia:','1','2','3'); switch( s ) { case 1: show_message( 'Wybrałes 1' ); break; case 2: show_message( 'Wybrałes 2' ); break; case 3: show_message( 'Wybrałes 3' ); break; default: show_message( 'nic nie wybrales' ); break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Czego się denerwujesz. wybor=show_message_ext('Wybierz klasę:','Mag','Wojownik','Zlodziej'); switch(wybor){ case wybor==1 : show_message('Mag'); break; case wybor==2 : show_message('Wojownik'); break; case wybor==3 : show_message('Zlozdiej'); break; } Ta, niesamowicie skomplikowane. Edit Tymon first ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqo Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Ja się tak strasznie nie denerwuję... :( Ja się martwię... :o Wiem, że kod jest bardziej przejrzysty... A klocki są dla noobs. Ale nie zawsze!! :P Dzięki za odpisy.. Pomogło mi to.. Miałem bałagan i tyle :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się