Skocz do zawartości

Ten sam obiekt...


Dangon

Rekomendowane odpowiedzi

1. Mam problem. Jestem w posiadaniu tajemnego przejscia :D. I jak zrobic ze jezeli postawie je w roomie numer 1 to przeniesie mnie do roomu numer 3 a jak postawie je w roomie numer 2 to przeniesie mnie do roomu 4?

 

No bo nie chce tworzyc 50 takich samym tajemnych przejsc :jezor:

 

 

2. I jeszcze mniej wazne pytanie. Przenioslem sie do roomu numer 3 i jezeli wejde (w tym roomie) w tajemne przejscie to jak zrobic abym wrocil do tego samego miejsca,czasu itp. z ktorego sie tu przenioslem?

 

Mam nadzieje ze zrozumieliscie o co mi chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Mam problem. Jestem w posiadaniu tajemnego przejscia . I jak zrobic ze jezeli postawie je w roomie numer 1 to przeniesie mnie do roomu numer 3 a jak postawie je w roomie numer 2 to przeniesie mnie do roomu 4?

room_goto(room+2);

 

2. I jeszcze mniej wazne pytanie. Przenioslem sie do roomu numer 3 i jezeli wejde (w tym roomie) w tajemne przejscie to jak zrobic abym wrocil do tego samego miejsca,czasu itp. z ktorego sie tu przenioslem?

ustaw w ustawieniach roomu (settings) opcję "Persistent"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

Jest taka komenda room_goto().W nawiasach dajesz numer roomu. :) Dajesz to w kolizji z tajemniczym przejściem.

2.

Troche nieczaje :P

 

No dobra niby jest taka komenda ale jezeli wpisze ja w kolizji z tajemniczym przejsciem to niewazne w ktorym roomie wejde to i tak przeniesie mnie to tego samego miejsca. A ja chce zrobic tak zeby mnie przenosilo w inne miejsca. Z roomu 1 - do roomu 3, a z roomu 2 - do roomu 4... lub cos podobnego :)

 

 

Jesio raz wam wytlumacze :D

 

Bohater jest w roomie 1. W roomie 1 jest rowniej postawione tajemnicze przejscie. Przy kolizji bohatera z tajemniczym przejsciem zostaniemy przeniesieni do roomu 3.

Natomiast gdy bohater i przejscie w roomie 2 to przy kolizju zostaniemy przeniesieni do roomu 4

 

 

2. Chodzi Ci o zasavowanie pozycji wszystkich obiektów. ;) Odpowiednie zmienne.

 

Wlasnie o to chodzi. Aby wszystkie obiekty zostaly na tych samych miejscach co przed wejsciem w tajemne przejscie.

 

A ze jasniej to jakie zmienne? :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...