andrzej1_1 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zrobie zmienną w mojej grze np. 1 . Robie kontroler moich gier. Jak zrobić żeby w kontrolerze pokazała się zmienna. P.s Żeby kontroler działał też jak gra będzie na innym komputerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Odwołujesz się <nazwa obiektu>.zmienna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 co to jest odwoływanie? P.s Proszę o przykład lub szczegółowe wytłumaczenie.Wolałbym przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Heh, żeby pobrać wartość zmiennej z jednego obiektu do drugiego trzeba się odwołać do zmiennej przez ten obiekt, nie wiem jak można to inaczej wytłumaczyć. :) obiekt1 zmienna = 1989; obiekt2 show_message( string( obiekt1.zmienna ) ); Zobacz sobie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Nie tak miało być Tymon. Chodzi o przekazywanie zmiennej między grą z programem a nie objektami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 To masz 2 wyjścia, albo programy będą łączyć się z sobą jak w multiplayer albo będziesz przekazywał im zmienne w pliku, rejestrze etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Łatwo powiedzieć trudno zrobić. Podasz przykład? P.s Co to jest rejestr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaytek Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 OMG, NIE. Nie dostaniesz przykładu, staraj się czytać co do Ciebie piszą! Rejestr: http://pl.wikipedia.org/wiki/Rejestr_%28Windows%29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Stwórz plik ini o zawartości: [settings] game_max_numb=1 [game1] exporting_string= gra: obiekt obj_kontroler: event create: exp_str='costam' game_numb=1 //identyfikator gry event end step: ini_open('kontroler.ini') ini_write_string('game'+string(game_numb),'exporting_string',exp_str) ini_close() program kontrolujący: obiekt obj_kontroler event create: ini_open('kontroler.ini') game_max_numb=ceil(ini_read_real('settings','game_max_numb',1)) event draw: ini_open('kontroler.ini') i=0 repeat(game_max_numb) { i+=1 drawing_string=ini_read_string('game'+string(i),'exporting_string','') } ini_close() event_draw: i=0 repeat(game_max_numb) { i+=1 draw_text(10,36*i,drawing_string) } Myśle, że o to chodzi :) Ja za Ciebie tagów code nie będę tu wpisywał! xD Tymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się