andrzej1_1 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Jak robić walke turową? P.s PsichiX podał skrypt ale ciekawe jak ten skrypt ma wiedzieć którym objektem jestem ja a którym komputer Kod PsichiX'a: tworzymy obiekt obj_control. w create dajemy: global.tura=0 //0 - tura gracza; 1 - tura komputera w end step (daj to na koniec kodu): if(global.tura=0) if(keyboard_check_pressed(vk_space)) { <akcja strzelania> global.tura=1 exit } if(global.tura=1) { <akcja komputera> global.tura=0 exit } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 No i co w tym takiego dziwnego? oO Poza tym, masz przykład walki turowej w downloadzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 W dziale download jest pełno przykładów jak to zrobić <_< Następnym razem poszukaj nim założysz temat <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 <akcja strzelania> to nic innego tylko: with(obj_player) { instance_create(x,y,obj_bullet) } analogicznie robimy <akcja komputera>, np: with(obj_komputer) { instance_create(x,y,obj_bullet) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się