Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jak robić walke turową?

P.s PsichiX podał skrypt ale ciekawe jak ten skrypt ma wiedzieć którym objektem jestem ja a którym komputer

Kod PsichiX'a:

tworzymy obiekt obj_control.

w create dajemy:

global.tura=0 //0 - tura gracza; 1 - tura komputera

 

w end step (daj to na koniec kodu):

if(global.tura=0)

if(keyboard_check_pressed(vk_space))

{

<akcja strzelania>

global.tura=1

exit

}

if(global.tura=1)

{

<akcja komputera>

global.tura=0

exit

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<akcja strzelania> to nic innego tylko:

with(obj_player)

{

instance_create(x,y,obj_bullet)

}

 

analogicznie robimy <akcja komputera>, np:

with(obj_komputer)

{

instance_create(x,y,obj_bullet)

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...