Skocz do zawartości

Zeby pilka sie nie odbijala?


Matt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

zrobilem narazie takie cos (juz pod GM'a 6.1):

http://www.sktos.yoyo.pl/Kunio_Kun_Pilkarska_liga'07.rar

I probuje wszystkiego zeby zatrzymac odbijanie pilki ( tzn. zeby ona sie caly czas nie odbijala...)

uzywam move_bounce_solid(true)....

w kolizji pilki z ziemia jest:

vspeed+=0.4
move_bounce_solid(true)

a probowalem:

if vspeed < 0
{
move_bounce_solid(true)
}

- nic nie daje

if odbijanie=0
{
alarm[0]=10
odbijanie=1
move_bounce_solid(true)
}

a w alarm[0] dalem:

odbijanie=0

- zero efektu

 

STEROWANIE:

A , D - poruszanie

Skok - G + H

w kolizji z pilka: H - podrzucenie , G - strzal ( tak jak by , narazie bez animacji)

 

Moze ktos pomoze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...