Matt Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Witam , zrobilem narazie takie cos (juz pod GM'a 6.1): http://www.sktos.yoyo.pl/Kunio_Kun_Pilkarska_liga'07.rar I probuje wszystkiego zeby zatrzymac odbijanie pilki ( tzn. zeby ona sie caly czas nie odbijala...) uzywam move_bounce_solid(true).... w kolizji pilki z ziemia jest: vspeed+=0.4 move_bounce_solid(true) a probowalem: if vspeed < 0 { move_bounce_solid(true) } - nic nie daje if odbijanie=0 { alarm[0]=10 odbijanie=1 move_bounce_solid(true) } a w alarm[0] dalem: odbijanie=0 - zero efektu STEROWANIE: A , D - poruszanie Skok - G + H w kolizji z pilka: H - podrzucenie , G - strzal ( tak jak by , narazie bez animacji) Moze ktos pomoze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się