Skocz do zawartości

Efekty....


pilar36

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, co zrobilem zle??

 

w kolizji z obiektem:

sound_play(sound0);

 

w step:

if sound_stop(sound0) play_sound(sound1);

 

Chodzi mi o to, ze gdy bedzie koniec kolizji z obiektem uslyszymy inny dzwiek... POMOCY!!! :sp_ike:

A i co trzeba zrobic zeby dzwiek byl czysty tj. odtwarza sie go w winampie?? Bo jak mi odczytuje to jest troche inny - probowalem w opcjach sound, nic z tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W create:

a=0

kolizja:

sound_play(sound0);
a=1

step:

if sound_isplaying(sound0)==false && a==1 {
play_sound(sound1);
a=0;
}

Dodatkowo to zabezpieczy przed powtórnym odtworzeniem

A i co trzeba zrobic zeby dzwiek byl czysty tj. odtwarza sie go w winampie?? Bo jak mi odczytuje to jest troche inny - probowalem w opcjach sound, nic z tego...

Musisz skorzystać z dodatku SXMS, który znajdziesz na oficjalnym forum Game Makera, ale do tego potrzebujesz zarejestrowanego GM i dosyć dobrą znajomość GMLa :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...