pilar36 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Mam pytanie, co zrobilem zle?? w kolizji z obiektem: sound_play(sound0); w step: if sound_stop(sound0) play_sound(sound1); Chodzi mi o to, ze gdy bedzie koniec kolizji z obiektem uslyszymy inny dzwiek... POMOCY!!! :sp_ike: A i co trzeba zrobic zeby dzwiek byl czysty tj. odtwarza sie go w winampie?? Bo jak mi odczytuje to jest troche inny - probowalem w opcjach sound, nic z tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 W create: a=0 kolizja: sound_play(sound0); a=1 step: if sound_isplaying(sound0)==false && a==1 { play_sound(sound1); a=0; } Dodatkowo to zabezpieczy przed powtórnym odtworzeniem A i co trzeba zrobic zeby dzwiek byl czysty tj. odtwarza sie go w winampie?? Bo jak mi odczytuje to jest troche inny - probowalem w opcjach sound, nic z tego... Musisz skorzystać z dodatku SXMS, który znajdziesz na oficjalnym forum Game Makera, ale do tego potrzebujesz zarejestrowanego GM i dosyć dobrą znajomość GMLa :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 dzienks, tylko mam jedno pytanko: Dlaczego gdy w opcjach sound ustawiam Use multimedia palyer to ekran zjezdza mi troche w dol?? :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się