andrzej1_1 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Jak zrobić chodzenie po nie równym terenie (jak w wormsach) ? Ps:Nie piszcie: kodu, poszukaj tematu itp. tylko dajcie przykład z chodzeniem w lewo i prawo! Ps2:Chodzi o 2D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Lol, jak napiszę Ci przykład to zrobił bym to samo jak bym podał kod - bo cały sprowadza się do tych kilku linijek które podałem Ci w poprzednim temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Co to za promocja w tej neostradzie? Umiał byś w ogóle ponga zrobić? A za to to ci bym kabel od neo zabrał: Ps:Nie piszcie: kodu, poszukaj tematu itp. tylko dajcie przykład z chodzeniem w lewo i prawo! Tych przykładów jest od cholery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Ps:Nie piszcie: kodu, poszukaj tematu itp. Poszukaj tematu, kodu lub przykładu :] Na serio: a co? może to my mamy ci szukać!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Przecież Tymon podał ci gotowy kawał dobrej roboty i wystarczyłoby, jakbyś tamto wkleił do bodajże STEP i masz chodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Powiedzcie co dać do czego w jakim evencie itd PS: Proszę szczegóły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Czy ty Zdzisiu nie czytasz poprzednich postów? :mellow: Poprzedni kod wklej do step i gotowe. Spójrz na post nad twoim... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Dałem do Step. I jak teraz chodzić? Mam taki kod w Step: repeat( abs( hspeed = 5 ) ) { sig = sign( hspeed = 5); if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y + 3 ) ) { x += sig; y += 3; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y + 2 ) ) { x += sig; y += 2; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y + 1 ) ) { x += sig; y += 1; } else if( place_free( x + sig, y ) ) { x += sig; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y - 1 ) ) { x += sig; y -= 1; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y - 2 ) ) { x += sig; y -= 2; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y - 3 ) ) { x += sig; y -= 3; } else { break; hspeed = 5; } } Ps:Nie dałem innych eventów. Ps2:Czy trzeba coś wstawić za place_free? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Wywal wszystkie "hspeed =". Ewentualnie, spróbuj dać to do każdej ze strzałek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Andrzej, Ty się lepiej bierz za podstawy. Co ty gadasz Marmot?! if( keyboard_check( vk_left ) ) hspeed2 = -2; else if( keyboard_check( vk_right ) ) hspeed2 = 2; else hspeed2 = 0; repeat( abs( hspeed2 ) ) { sig = sign( hspeed2 ); if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y + 3 ) ) { x += sig; y += 3; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y + 2 ) ) { x += sig; y += 2; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y + 1 ) ) { x += sig; y += 1; } else if( place_free( x + sig, y ) ) { x += sig; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y - 1 ) ) { x += sig; y -= 1; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y - 2 ) ) { x += sig; y -= 2; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y - 3 ) ) { x += sig; y -= 3; } else { break; hspeed2 = 0; } } Weź mnie więcej nie strasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Ło matko, rzeczywiście niezłą gafę walnąłem :P . Lepiej wywalcie tamtego posta, bo będzie nawiedzać codziennie Tymona :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Oto co zrobiłem według instrukcji i niedziała https://gmclan.org/up1450_11_b.html :crying: Powiedzcie co jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Ciekawe dlaczego .... object0 nie ma solid. Mówię Ci, wracaj do podstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Wielkie dzięki. 1.Proszę, podaj cały popszedni kod tylko tak że jak idę w lewą stronę sprite się odwraca w lewo a jak idę w prawą stronę sprite się odwraca w prawo 2.I dlaczego czasami postać chodzi w powietrzu? PS: Drugie pytanie nie jest ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Znowu podstawy... Zamiast fragmentu: if( keyboard_check( vk_left ) ) hspeed2 = -2; else if( keyboard_check( vk_right ) ) hspeed2 = 2; else hspeed2 = 0; daj: if( keyboard_check( vk_left ) ) hspeed2 = -2; sprite_index = nazwa_sprite_z_kierunkiem_w_lewo; else if( keyboard_check( vk_right ) ) hspeed2 = 2; sprite_index = nazwa_sprite_z_kierunkiem_w_prawo; else hspeed2 = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 błąd Marmot! Zrobiłem to co napisałeś i błąd: FATAL ERORR in action number 1 of Step Event for object object1 COMPILATION ERORR in code action Erorr in code at line 4: else at postion 2:Unexpected symbol in expression. PS:Co jest źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 całą grę masz zamiar zrobić pytając co jak i gdzie wpisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Marmot zapomniał o nawiasach klamrowych ;) Dodaj je i będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1_1 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 a gdzie nawiasy dać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Irytujesz brakiem inteligencji. if( keyboard_check( vk_left ) ) { hspeed2 = -2; image_xscale = -1; } else if( keyboard_check( vk_right ) ) { hspeed2 = 2; image_xscale = 1; } else hspeed2 = 0; Albo: if( keyboard_check( vk_left ) ) hspeed2 = -2; else if( keyboard_check( vk_right ) ) hspeed2 = 2; else hspeed2 = 0; if( hspeed != 0 ) image_xscale = sign( hspeed2 ); Marmi nie zna podstaw :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Czy ty zawsze jesteś nieomylny Tymonie :P ? Już nawet błędu nie wolno zrobić :P ? Oto poprawiony kod co ja dałem: if( keyboard_check( vk_left ) ) { hspeed2 = -2; sprite_index = nazwa_sprite_z_kierunkiem_w_lewo } else if( keyboard_check( vk_right ) ) { hspeed2 = 2; sprite_index = nazwa_sprite_z_kierunkiem_w_prawo } else hspeed2 = 0; @poniżej: przecież nie brałem tego na poważnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Przecież bogowie są nieomylni. :) Oj, Marmot. Oczywiście że mogę się pomylić, a tutaj chodzi mi tylko o zwykłą przyjacielską złośliwość :P Marmot nie zna podstaw! xD Koniec offa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się