andrzej1_1 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Jak zrobić chodzenie po nie równym terenie (jak w wormsach) ? PS:Chodzi o 2d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 repeat( abs( hspeed ) ) { sig = sign( hspeed ); if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y + 3 ) ) { x += sig; y += 3; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y + 2 ) ) { x += sig; y += 2; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y + 1 ) ) { x += sig; y += 1; } else if( place_free( x + sig, y ) ) { x += sig; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y - 1 ) ) { x += sig; y -= 1; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y - 2 ) ) { x += sig; y -= 2; } else if( !place_free( x, y + 1 ) && place_free( x + sig, y - 3 ) ) { x += sig; y -= 3; } else { break; hspeed = 0; } } Prosty kodzik. Podstaw tylko za hspeed twoją zmienną odpowiadającą za prędkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się