bot Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 mam jedno pytanie: czy można zrobić AI w gamemakerze prosze o kod,przykład albo link jeśli ten temat był z góry dzięki!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Tak, ale zależy też jakie chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Był już niedawno topic o AI, nawet dzisiaj pisałem tam posta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bot Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 omijanie paska np. ściana jak w "armagetron" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bot Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 HALOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! JeSt tAm kToŚ?????????????????????? Masz szczęście, że jestem w dobrym humorze (oglądałem Bombay Supermena ;P) i nie dostaniesz warna. ;P Dawidsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Lol to nie chat piszesz jednego posta a 14 minut później kolejnego :D Do omijania ścian masz klocek i możesz zajrzeć w zasoby na stronie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 To nie jest tak, że tworzysz jakieś ezoteryczne AI i już komputer potrafi myśleć i grać w Twoją grę. Tego się nie da opisać w poście ani pokazać w przykładzie. AI to zbiór skryptów, które determinują zachowanie komputerowego przeciwnika/gracza/NPC/jednostki/czegokolwiek co może mieć jakąś "inteligencję". Dla każdej gry ten zbiór skryptów będzie kompletnie inny. Co innego wrogowie w platformówce, a co innego wrogowie w np. moim Magi. Wierz mi - to nie jest tak, że ja jakąś boską mocą nadałem komputerowi zdolność myślenia i teraz on będzie umiał grać w każdą grę. Moje AI to ogromny zbiór warunków co robić w danej sytuacji, czego nie robić w innej i kiedy pozwolić sobie na pewne ryzyko. Wszystkie wywołane zmienne i sprawdzane sytuacje są powiązane wyłącznie z moją grą. Każda gra potrzebuje swojego własnego patentu na AI - nie ma jednego ogólnego skryptu. Jak chesz to możesz znaleźć jakiś przykład z gatunku podobnego do tego co chcesz stworzyć i zobaczyć jak tam rozwiązane nurtujące Cię problemy. Poza tym Blackmaul ma rację - to nie czat - czasem na odpowiedź trza nawet parę dni poczekać. No i faktycznie do omijania ścian jest gotowy klocek - na początek nawet niezły, choć zbyt wolny na dłuższą metę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatcienia Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 AI powinieneś stworzyć ty bo ty najlepiej wiesz co komputer ma zrobić w twojej grze i nie da sie opisać podstawowego AI w 1 poście nawet w 3, nie mówiąc o Zaawansowanym. Każdy powinien zrobić swoje AI dla swojego przeciwnika. Aha a następnym razem jak będziesz o coś pytał to podawaj dokładniej tz. Mam problem chce stworzyć AI do mojej "strategi" dla "czołgów wroga" żeby goniły ci jak jesteś "x" od nich a jak jesteś dalej to przestawały ............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się