enigmatus Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witam To mój pierwszy post i mam nadzieje że nie ostatni :) ( nie tylko pytający ) Ale do rzeczy. Zrobiłem sobie grę ( raczej wyrób gro-podobny :) ) która jest przerobioną grą z tutoriali first game. Jako że to moja pierwsza gra i jest tylko próbą nie ma co o niej pisać :) Problem polega na kompatybilności owej gry na innych komputerach. testowałem ją na kilku i na dwóch gra działała strasznie wolno. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ?? Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Grudnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witamy nowego użytkownika. :) 1) Jaki masz komputer: procesor / ramy / karta graficzna (ważne) 2) Podaj specyfikację komputerów testowych To pozwoli nam wykluczyć winę GM'a i zainteresować się wydajnością twojej gry czy aby jest strasznie niezoptymalizowana. Jest to najczęstsza przyczyna "szoku testowego" na alternatywnym sprzęcie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enigmatus Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Działała na PC 2,6Ghz, 512mb Ram, grafika geforce fx5200. Laptop 1.6Ghz, 512mb Ram grafika Intel 915 zintegrowala, na tym została stworzona A nie dziala na :) Pc 2Ghz, 512mb Ram, grafika bliżej nienzna :) Laptop 1Ghz, 256mb Ram grafika zintegrowana Testowana była jeszcze na kilku niestety ich konfiguracji nienzam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Issen Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Masz na 100% błąd w kodzie gry. Np dałeś w stepie instance_create(x,y,obj) lub coś podobnego dlatego gra może zwalniać na innych komputerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 zwalniać może wtedy gdy mamy, np. funkcję while, która zatrzymuje się dopiero na 10^999 lub nadmiar efektów. Najlepiej zrób tak, że usuwasz fragment kodu (na początku fragmentu stawiasz "/*" a na końcu "*/") i jak go usuniesz komp będzie chodził normalnie to pokaż ten fragment tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Sprawdź wersję DirectXa. Może być tak jak Mat mówi - jakaś część kodu obciąża zbytnio procesor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adster Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Przede wszystkim powinieneś dać tą grę komuś do wglądu, by mógł dla Ciebie poprawić kod jeśli nie potrafisz. Warto to zrobić prywatnie (E-mailem), by ludzie nie klonowali Twojej gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się