Skocz do zawartości

Penguin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam znowu problem z kodem. Unity wywala mi błąd "Primary constructor body is not allowed", nie rozumiem, o co chodzi, nawet po walnięciu do tłumacza Google'a.

Proszę o szybką pomoc i jeżeli to możliwe, podać rozwiązanie, co zrobić, by wszystko działało. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.

A tutaj kod, jeżeli jest potrzebny, w którym mi wywala ten błąd:

 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class SphereController : MonoBehaviour
{ 
    int layer = 0;
    Rigidbody rigidbody;
void Start();
        {
        rigidbody = transform.GetComponent<Rigidbody>();
        }
        void Update()
        {
        changeLayer();
        changePosition();
        }
        void changeLayer
        {
            if (Input.GetKey(KeyCode.UpArrow))
            {
                layer = 1;
            }
            if (Input.GetKey(KeyCode.DownArrow))
            {
                layer = 0;
            }
         float delta = Rigidbody.position.z = (LayerMask * 2f - 2f);
        Vector3 velocity = rigidbody.velocity;
        velocity.z = delta * 3f;
    rigidbody.velocity = velocity;
        }
void changePosition;
}
void changeLayer;
         Vector3 direction = Vector3.zero;
        if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow))
        {
            direction = Vector3.forward;
        }
        if (Input.GetKey(KeyCode.RightArrow))
        {
            direction = -Vector3.forward;
        }
        rigidbody.AddTorque(direction* 25f);

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...