oLuju Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 Hej, otóż po tym jak przeniosłem się na GMS'a z 8.1 postanowiłem spróbować stworzyć jakąś grę multiplayer. W poprzedniej wersji używało się mplay'a , którego działanie byłem w stanie zrozumieć. Niestety w najnowszym GM'ie tworzenie połączeń, wysyłanie i odbieranie danych to dla mnie kosmos. Czytałem dokumentację oraz ten tutorial: https://help.yoyogames.com/hc/en-us/articles/216754698-Networking-Overview i z tego co widzę teraz trzeba używać ds_map do przechowywania danych. Próbowałem Demo z tego tutorialu trochę przerobić i działa to tak sobie. Nie wiele z tego rozumiem - znacie jakieś inne poradniki tłumaczące działanie funkcji Networkingu w GMS'ie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się