lew_leo Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 witam niby śmieszny problem ale jakoś odpowiedzi nie mogę nigdzie znaleźć otóż mam skrypt który przyjmuje 3 argumenty pisze go jak bym to robił w gm8 jednak gdy go wywołuje kompilator mówi ze funkcja jest napisana na jeden argument a nie 3 w c++ bym zdefiniował to w nazwie skryptu jak: typ nazwa_funkcji(typ argumet, typ argument, itp itd) ale jak to zrobić w studio? level_load: with all if (object_index!=obj_main) instance_destroy() global.loadscr=0 if !is_string(argument0) { script_execute("lev_"+string(argument0)+"_"+string(argument1)+"_"+string(argument2)+"();") } else if argument0="vagon" { global.starttype=-1 lev_vagon() } scr_mainobj() instance_create(0,0,obj_d3d_light) global.loadscr=0 wywołanie: level_load(global.levelx,global.levely,global.levelz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Jeżeli nie potrzebujesz jeszcze argument1 i argument2 możesz określić zapotrzeowanie na nie zapisująć je do jakieś zmiennej tymczasowej. po prostu walnij GML __a = argument1; __b = argument2; i zapomnij o problemie. Innym wyjściem jest korzystać z argumentów w formie tablicy czyli zamiast argument0 daj argument[0]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Jeżeli nie potrzebujesz jeszcze argument1 i argument2 możesz określić zapotrzeowanie na nie zapisująć je do jakieś zmiennej tymczasowej. po prostu walnij GML __a = argument1; __b = argument2; i zapomnij o problemie. Innym wyjściem jest korzystać z argumentów w formie tablicy czyli zamiast argument0 daj argument[0]. dzięki działa :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 dzięki działa :3 Tylko ten, jeżeli skorzystałeś z opcji 1szej pragnę nadmienić, że zrypałem bo zapomniałem dać var z pośpiechu. Miało być GML var __a = argument1; var __b = argument2; Bardziej optymalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się