m4teOO$h Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 witam. mam maly problem a zarazem prosbe. mianowicie probuje zrobic gierke 2D w ktorej bedzie sie podkladalo bomby :) chodzi o to ze mam problemy z podkladaniem bomby. prosze o to aby jeden z Was (jesli mozecie :) ) zrobil przykladowa gierke w ktorej idzie sie jakims obiektem podchodzi np do bydynku i sie podklada bombe :twisted: wazne jest aby bombe mozna bylo podkladac tylko kolo wyznaczonego celu (w tym przypadku budynku) z gory thX poZdrawiam :twisted: mateOOsh :twisted: edit: widok z gory gra typu call of duty 2 multiplayer typ gry SD (jak ktos sie orientuje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 W kolizji z budynkiem dajesz kod if_keyboard_check_pressed(vk_shift) (nie wiem czy to jest dobrze nie pamietam za dobrze GML) i dajesz klocek stworzenia obiektu bobma. Btw. Ciekawy typ gry, szczelanka 2D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4teOO$h Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 dzieki ale zapomnialem dodac w jaki sposob zrobic aby ta bomba wYYYbuchala po jakims czasie(np 1 min) i niszczyla budynek. wiem jak zrobic zeby zmienic teksture z budynku na rozwalony budynek ale nie orientuje sie jak to zrobic zeby podlozyc bombe i zeby ona po 1 min wybuchala, wiec prosze o pomoc a najlepiej przyklad :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 nie orientuje sie jak to zrobic zeby podlozyc bombe Musisz poszukać jakiegoś sapera i go spytać (ew. bombermana albo taliba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Wybuchanie bomby po jakimś czasie zrób za pomocą alarmów w wyborze zdarzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4teOO$h Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 hmm... :) moze zle to ujalrm ale wiecie chyba o co chodzi?? PROSZE pomozcie!! edit: to bylo do poprzedniego postu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Może zrób tak że po jakimś czasie żeby bomba zmieniła swój obiekt i przy kolizji budynku z tym innym obiektem bomby żeby ten budynek zmienił sprite na ten po wybuchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Jak masz zarejestrowana wersje GM (nie wnikajmy czy oryginalna) to masz w draw takie cos jak Create an Effect i tam wybierasz Explosion. Co do alarmów to Ranmus wyklarowal wszystko w jednym temacie. POszukaj na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4teOO$h Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 mam zarejestrowana wersje GM 6.1 (nie wnikajmy czy orginalna ;) ) dzieki. pokombinuje, a jak mi nie wyjdzie tojeszcze napisze. Pisz raczej po fakcie, niespecjalnie interesuje nas to, co masz zamiar zrobić. Taka uwaga na przyszłość. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Musisz poszukać jakiegoś sapera i go spytać (ew. bombermana albo taliba) :lol2: Dobre, widzę, że się nie nudzicie tutaj. :lol: Możesz to zrobic na różne różniste sposoby. Napewno trza użyć alarmów jak wcześniej pisali. Ja do tego użyłbym jeszcze jakie zmienne do siły rażenia itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4teOO$h Opublikowano 29 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 hmm... chyba musze jeszcze podszkolic GM :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 w bombie w create dajesz alarm[0]=//czas po ktorym ma wybuchnac a w alarm0 instance_create(x,y,obj_wybuch)//tylko dobze orginy ustaw w spritach instance_destroy() (nie wnikajmy czy orginalna ) edit: na forum nie mozna pisac ze sie niema orginala poco wogole to napisales edit2: czy ten temat jest zamieszczony w odpowiednim dziale tu przeciez chodzi o gm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 edit: na forum nie mozna pisac ze sie niema orginala poco wogole to napisales Widać, musisz się jeszcze wiele nauczyć :P . Chyba wyraźnie napisał, NIE WNIKAJMY, czyli nie ważne, czy ten gość ma oryginalną czy nie, żeby nie pisał o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się