mroczas Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Cześć, mam taki pomysł, żeby mój obiekt poruszał się względem położenia kursora na ekranie. Czyli zawsze 'W' idzie do kursora a 'S' od kursora, i to mi wyszło. GML image_angle = point_direction(x, y, mouse_x, mouse_y); if keyboard_check(ord('W')) { mp_potential_step(mouse_x, mouse_y, 10, true); } if keyboard_check(ord('S')) { mp_potential_step(mouse_x, mouse_y, -10, true); } A teraz chciałem zrobić aby po wciśnięciu 'A' obchodził kursor zgodnie ze wskazówkami zegara nie zmniejszając odległości "strejfował". I analogicznie wciskając 'D' szedł odwrotnie do wskazówek zegara. Jakieś pomysły? Bo przyznaje się, że przekopuję internet od 14 i nie mam pojęcia jak to zrobić. Pozdrawiam Mroczas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 https://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...engthdir_x.html https://docs.yoyogames.com/source/dadiospic...engthdir_y.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się