Skocz do zawartości

Poruszanie się względem położenia kursora.


mroczas

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

mam taki pomysł, żeby mój obiekt poruszał się względem położenia kursora na ekranie.

 

Czyli zawsze 'W' idzie do kursora a 'S' od kursora, i to mi wyszło.

GML
image_angle = point_direction(x, y, mouse_x, mouse_y);

 

if keyboard_check(ord('W'))

{

mp_potential_step(mouse_x, mouse_y, 10, true);

}

if keyboard_check(ord('S'))

{

mp_potential_step(mouse_x, mouse_y, -10, true);

}

 

A teraz chciałem zrobić aby po wciśnięciu 'A' obchodził kursor zgodnie ze wskazówkami zegara nie zmniejszając odległości "strejfował".

I analogicznie wciskając 'D' szedł odwrotnie do wskazówek zegara.

 

Jakieś pomysły? Bo przyznaje się, że przekopuję internet od 14 i nie mam pojęcia jak to zrobić.

 

Pozdrawiam Mroczas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...