Skocz do zawartości

Mruganie w 1 spricie


Penguin

Rekomendowane odpowiedzi

  Danieo napisał(a):
GML (create)
image_speed = 0;

 

GML (alarm0)
image_index = 1;

 

GML (Tam gdzie chcesz rozpocz odliczanie alarmu)
alarm[0] = room_speed * 15; //Spowoduje to uruchomienie alarmu za 15 sekund</span></span>
Dzięki, A jak zrobić by mrugneła tylko na sekundę?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn na 1 sekundę zmienia sprite na mrugnięcie a potem powraca do "normalności"? Otóż robisz to tak:

GML (create)
image_speed = 0;

alarm[0] = room_speed * 15;

 

GML (alarm0)
image_index = 1;

alarm[1] = room_speed;

 

GML (alarm1)
image_index = 0;

alarm[0] = room_speed * 15;

 

Powyższy kod spowoduje, że postać co 15 sekund będzie mrugała na 1 sekundę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...