Blacki Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Witam, Tworzę grę Logistyczno-Ekonomiczną w której postać będzie miała za zadanie rozwijać wydobywać / tworzyć nowe maszyny (Gra typu Factorio). Mój problem polega na tym że chciałbym aby w podanym miejscu (X i Y myszki ) został postawiony obiekt (np wiertnica/ inny obiekt) po napisaniu skryptu ( Wcześniej programowałem tylko w C) nie rysuję się nawet sprite. Czy jest możliwość napisania takowego skryptu / kodu w którym da się zdefiniować dany obiekt ? . Proszę tylko o coś typu funkcja / lub wzór jak by można było rozwiązać mój problem (nie szukam gotowego rozwiązania). Pozdr. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykPlayingPOLSKA Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Praktycznie napisałeś co chciałeś,tylko w naszym języku. GML mouse_x mouse_y GML if mouse_check_button(mb_left) { instance_create(mouse_x,mouse_y,obj) } x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieo Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Lepiej użyć mouse_check_button_pressed(mb_left) jeśli to ma służyć budowaniu wystarczy sprawdzić tylko czy przycisk raz naciśnięto a nie czy jest cały czas trzymany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blacki Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się