Penguin Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witam, Mam jedno pytanko: Co zrobić aby po rozpoczęciu gry się obliczał czas? np: po 1 minucie gry, pokazuje się wynik z rekordem i zakończenie gry? Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 current_time podaje czas w milisekundach. Na początku gry zapisz sobie obecny czas, np. StartTime = current_time; Aby wiedzieć ile czasu upłynęło od startu wystarczy current_time - StartTime. Wynik jest w milisekundach czyli 1/1000 sekundy. To znaczy, że aby dostać sekundy dzielisz przez 1000, aby dostać minuty przez 60000, a żeby godziny przez 3600000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Możesz też ustawić np GML Alarm[0] = room_speed * ilosc_sekund; A w evencie Alarm 0 wpisać kod co ma się stać na zakończenie gry. Ma to taką zaletę w stosunku do rozwiązania Vadera, że jeżeli nie operujesz delta time(a jestem prawie pewien że nie) to w przypadku gdyby ktoś miał niższą ilość FPS będzie miał stosunkowo tyle samo czasu. W przypadku current_time ten kto ma mniej FPSów będzie miał mniej czasu na rozgrywkę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się