peterz_pl Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Cześć, Pytanie banalne, ale jednak je zadam, gdyż przeszukując forum nie udało mi się natknąć na odpowiedź. Czy istnieje możliwość zapisania obecnego stanu pokoju, przejście do kolejnego i powrót do Room_1? Coś podobnego jak zapis stanu gry, przejście do kolejnego i wczytanie gry. Czy do każdego obiektu muszę dodać zmienne np: global.postać1_położenie_x= global.postać2_położenie_x = ?? Z góry dzięki za podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zaznaczenie "Room persistent" (czy coś w tym stylu) w opcjach rooma spowoduje, że room pozostanie w swoim stanie po wyjściu aż do ponownego wejścia. Działa z game_save(). Rzecz w tym, że jeżeli masz: -struktury z przedrostkiem ds_ -buffery -surface -mp_gridy -ręcznie dodawane sprite'y i inne assety -sockety to game_save nie zapisze tych danych. W przeciwnym wypadku, wystarczy zaznaczyć "Room persistent" w opcjach rooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Dziękuję uprzejmie za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się