Penguin Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Witam, robię grę która by się nazywała ,,MegaTanks''. Chciałbym się dowiedzieć, co zrobić, by gracz oraz wróg skręcali np: w siatce, która miała by utwór 14 pixeli, aby postać nie skręcała na siatkę. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Myślę, że dobrym dla Ciebie rozwiązaniem będzie sterować obiektami za pomocą pathy idących góra/dół/lewo/prawo te 14 pikseli. OFC z wykonaniem następnego patha trzeba zaczekać na ukończenie obecnego. Aby sprawdzić czy jest obecnie na pathu użyj path_index które będzie = -1 jeśli instancja nie podąża obecnie po ścieżce. A i pamiętaj żeby te ścieżki były otwarte i niezaokrąglone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się