hgter Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Witajcie Dwa pytanka: 1) Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia jeżeli chodzi o różnice w fizyce na pc i androidzie? Bo okazało się, że niestety nie jest tak samo. Jak odpalę room, w którym coś się ma dziać w tym względzie, to teoretycznie powinno to być powtarzalne. I jest, tyle że inaczej zachowuje się na pc a inaczej na androidzie (tu nie ma znaczenia urządzenie - testowane na 3). Wiecie może z czym to jest związane? Może są jakieś ograniczenia na mobilach na physics_world_update_speed albo physics_world_update_iterations (tak jak jest np. z prędkością roomu)? 2) Mam teraz tak że jeżeli puszczę okrągły obiekt pod kątem do płaskiej poziomej powierzchni to po kilku odbiciach ten obiekt odbija się po prostu w pionie zamiast nadal pod kątem. Z jaką właściwością fixture jest to związane? Jakich używacie właściwości fixture dla obiektów i podłoża/ścian, aby odbicia były jak najbardziej naturalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się