Grandpa Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Mamy pytanko, dodaje setki tekstur, i po pewnym czasie zaczyna mi się sypać. Każda teksture zaznaczam colizją z bohaterem(tzn z obj parent) no i wkońcu się potrafi nie odpalić. Jak odejmę pare tekstur to znów działa. Jest jakiś łatwy sposób na tworzenie obiektów przez które nie będzie mogła przejść postać(ściana stół krzesło) tak by nie zawalało tak GM ? Albo może to głupie, ale np masa sprite a jeden obiekt tekstura? i potem na roomie on by był do wyboru ? Tak głośno myślę, ale nie potrafie sb z tym poradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Nejman Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Jeśli myślimy o tym samym to ustawienie dla kolizyjnych obiektów ten sam parent i potem sprawdzanie kolizji z tym parentem powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się