Danieo Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Witajcie! Chciałbym się dowiedzieć jak mogę scalować grę mając wyłączony application surface (artykuł na tech blogu yoyogames pokazuje jak mogę to zrobić mając włączony app surface). Obecnie scaluję GUI za pomocą tego kodu: GML base_w = 1280; base_h = 720; max_w = display_get_width(); max_h = display_get_height(); aspect = display_get_gui_width() / display_get_height(); //Resize GUI display_set_gui_size(base_h * aspect, base_h); Czy jest może funkcja podobna do display_set_gui_size() ale zmieniająca rozmiar gry (sprite itd.)? surface_resize() odpada bo jak już mówiłem, mam wyłączone app surface. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Rozmiar elementów w grze to kwestia wielkości view, a rozdzielczość okna to kwestia port'u, który powinien być równy rozdzielczości ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się