Pablo_4649 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Witam moze ktos podac skrypt który sprawdzałby czy gracz zdobył punkt, jeśli tak to mialby jeszcze jeden ruch, jesli nie to kolej gracza drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 if punkty != 0 { akcja1 } else { akcja2 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 mam pytanie, Blackmaul czy ! to zmiana wartosci w danym czasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Zaprzeczenie porównania w tym wypadku, czyli jeżeli punkty nie są równe 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 w c++ oznacza to zaprzeczenie danej funkcji ale nie wiem czy tak samo w GM. przypuszczam ze tak ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 10 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Aha ale chodzilo mi o to ze ruch mozna wykonac po zdobyciu punktu, a jesli go nie zdobedziemy to gra gracz 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Przeciez podalem ci instrukcje warunkowa jak to wykonac, czego jeszcze nie wiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Blackmaul, z twojego kodu wynika, że akcja1 uruchamiała się gdy będzie się miało 1 lub więcej punktów (i mniej od zera). Hmm... zamiast kodu, lepiej dać przykład... chwila... EDIT: Jednak nie... Tam gdzie zdobywasz punkt wpisz ten kod. To sprawia, że losowy gracz dostaje punkt. ran = ceil(random(2)); if (kolejka = 0) { if (ran = 1) punkty1 += 1; else kolejka = 1; } else { if (ran = 2) punkty2 += 1; else kolejka = 0; } Zakładając, że kolejka = 0 oznacza kolejkę gracza1, a kolejka = 1 oznacza kolejkę gracza2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 No bo w koncu o to mu chodzi :P Wiec co innego ma wynikac z kodu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się