Revael Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Sprawa wygląda następująco: Armata obraca się w stronę kursora ( w tym przypadku w stronę celownika ) Ale chciałbym aby nie ważne czy dam kursor bardziej na lewo to i tak armata się dalej nie obkręci. Armata jeździ po torach ( tylko w górę i w dół ) ale nie chcę aby była możliwość "popatrzenia" armatą bardziej w lewo niż jest to na screenie. http://imgur.com/7AexGWq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Przede wszystkim, jakiego skryptu używasz do wycelowania armaty w kursor? Bo wszystko od tego zależy. Jeżeli jest to coś w stylu kierunek=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); image_angle=kierunek; //a potem przy wystrzale coś w stylu kulaarmatnia=instance_create(x,y,objKulaArmatnia); kularmatnia.direction=kierunek; wystarczy kierunek=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); if kierunek>45 kierunek=45; //ograniczenie counter-clockwise if kierunek<360-45 kierunek=360-45; //ograniczenie clockwise image_angle=kierunek; to powinno zadziałać (jak zwykle, nie sprawdzałem), zakładając, że nie korzystasz z czegoś innego do nakierowania armaty na kursor, np. funkcji trygonometrycznych bądź wektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revael Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Śmiga, dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się