Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 28 Lutego 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 No witam. No to tak, chciałem stworzyć prosty dym w mojej grze oparty na zwyczajnych bilboardach, ale coś nie teges jest i mam ten popularny problem, który widać na załączonym screenie. W moich poprzednich produkcjach udawało mi się to zniwelować przy pomocy prostego skryptu, który gdzieś kiedyś znalazłem w internecie (d3d_fix_draw): GML depth=(point_distance(x,y,argument0.x,argument0.y)/1000)+argument1 if (depth>1+argument1) depth=1+argument1 Ale tym razem nie działa. Gdzie może tkwić błąd? Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się