Skocz do zawartości

Problemy z depthem 3D


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

No witam. No to tak, chciałem stworzyć prosty dym w mojej grze oparty na zwyczajnych bilboardach, ale coś nie teges jest i mam ten popularny problem, który widać na załączonym screenie. W moich poprzednich produkcjach udawało mi się to zniwelować przy pomocy prostego skryptu, który gdzieś kiedyś znalazłem w internecie (d3d_fix_draw):

GML
depth=(point_distance(x,y,argument0.x,argument0.y)/1000)+argument1

if (depth>1+argument1)

depth=1+argument1

Ale tym razem nie działa. Gdzie może tkwić błąd? Z góry dzięki

znx8ly.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...