Qbi Wan Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Witajcie. Mam taki głupi problem. Ćwiczę już od dłuższego czasu d3d. Chciałem w końcu rozdzielić "całość" na osobne obiekty (nie ma tego dużo, tylko tyle ile trzeba do ćwiczeń z rotacjami, a dotychczas wszystko pisałem w jednym obiekcie). Kiedy to zrobiłem zaczęły się dziać dziwne rzeczy: floor zaczął wyświetlać się jako fioletowy kwadracik na środku kamery (jak GUI), a model sphere zdawał się zawierać 2 nachodzące na siebie tekstury i zamiast obniżać z do <0 zdawał się "odbijać" od z=0. Spróbowałem więc wrócić do koncepcji 1 obiektu, a tu view przesuwa mi się zostawiając czarne miejsce między brzegiem okna a widokiem kamery (po czterech stronach ekranu, zależnie od +x -x +y -y). Kod jest myślę na tyle krótki i prosty że skończyły mi się pomysły na naprawę. Przypadek z osobnymi obiektami może być za duży do zamieszczenia na forum, ale jak ktoś jest chętny do pomocy to chętnie pogadam na priv. edit:Problem zniknął jak zamieniłem przy draw_model d3d_transform_set_translation na add_translation.Jak teraz zrobić żeby każde draw i kamera były w osobnym obiekcie? Już raz mi wszystko srutło :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się