pio_trek Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 chodzi mi oto zeby usprawnic mi troszke ta inteligencje 1. objekt niemoze miec maski 2. gdy jej niema ma sie niekrecic przy kolizji z solid objektem (w tym wypadku sciana) 3. sciana musi byc solid 4. gdy zacznie strzelac i gdy sie przemiescze niech odrazu zmieni cel, a nie jak wyjde dopiero po za dana wartosc 5. gdy jestem zalozmy "na scianie" to niestrzela i dobrze ale caly czas mnie poszukuje 6. moze byc cos jeszcze lepszego ;p tu macie kod: w create widzi=0; w step image_angle=direction; dys_to_player=point_distance(x,y,o_bohater.x,o_bohater.y); if dys_to_player<150 { widzi=150; } else { widzi-=1; } if widzi>0 { if dys_to_player<100 && !collision_line(x,y,o_bohater.x,o_bohater.y,o_sciana5,1,1) { id_=instance_create(x,y,o_naboj_wrog); id_.direction=direction id_.speed=10; } else { mp_potential_step(o_bohater.x,o_bohater.y,2,0); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 A to nie przypadkiem mój kod? :) Trzeba dodać tylko kilka if'ów i tyle. Mógłbyś nawet sam to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 niewiem kogo ;p znalazlem na dysku ale jesli twoj to baaardzo stary ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Zrób te opcje tak jak resztę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się