Skocz do zawartości

39dll... problem


pablo1517

Rekomendowane odpowiedzi

No czytałęm se tutorial jak się tym posługiwać, spoko zakapowałęm i myślę że gre na 2 bym śmiało zrobil.

Ale pojawia się problem bo wychodzi na to że tylko i wyłącznie grę na 2... doczytałem się że będzie lepiej robić przez UDP (jeśli źle się doczytalęm to kupe mnie to teraz obchodzi prosze mnie w tym nie poprawiać)

no i tam jest że w czasie kiedy akceptuje nowe połączenie to pobieram od clienta jego IP i port UDP którym to będe posyłał my kolejne message, tak samo będą clientem pobieram IP servera i jego port UDP.

I pojawia się wałek... co jeśli chcę zrobić wiecej niż 2 graczy?? tam się pobiera te porty do np zmiennych global.udp port.

Wtedy gdy wejdzie jeszcze 3 gracz to w zmienej zapisze mi udp i ip tego 3 gracza a 2 pozostanie bez danych... jak to rozwiązac??

 

 

EDIT:

..... już chyba wiem ale możecie pisać może źle wiem xD.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie chciałem zakładać drugiego tematu. Wczoraj (dziś właściwie) znalazłem GMsock treaded, to taki nowy GMsock chyba najnowszy. Wygląda ciekawe tylko że nie wiem jak tam zrobić to wszystko pod UDP. Bardzo ale to bardzo bym był wdzięczny za jakiś przykład jakby się znalazł.. ja szukałem i kurde nie mogłem znaleśc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...