pablo1517 Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 No czytałęm se tutorial jak się tym posługiwać, spoko zakapowałęm i myślę że gre na 2 bym śmiało zrobil. Ale pojawia się problem bo wychodzi na to że tylko i wyłącznie grę na 2... doczytałem się że będzie lepiej robić przez UDP (jeśli źle się doczytalęm to kupe mnie to teraz obchodzi prosze mnie w tym nie poprawiać) no i tam jest że w czasie kiedy akceptuje nowe połączenie to pobieram od clienta jego IP i port UDP którym to będe posyłał my kolejne message, tak samo będą clientem pobieram IP servera i jego port UDP. I pojawia się wałek... co jeśli chcę zrobić wiecej niż 2 graczy?? tam się pobiera te porty do np zmiennych global.udp port. Wtedy gdy wejdzie jeszcze 3 gracz to w zmienej zapisze mi udp i ip tego 3 gracza a 2 pozostanie bez danych... jak to rozwiązac?? EDIT: ..... już chyba wiem ale możecie pisać może źle wiem xD..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Już nie chciałem zakładać drugiego tematu. Wczoraj (dziś właściwie) znalazłem GMsock treaded, to taki nowy GMsock chyba najnowszy. Wygląda ciekawe tylko że nie wiem jak tam zrobić to wszystko pod UDP. Bardzo ale to bardzo bym był wdzięczny za jakiś przykład jakby się znalazł.. ja szukałem i kurde nie mogłem znaleśc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się