Pato220 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 nw jak zrobić ciągnący sie za postacią ślad np. zielony śluz czyli jak pójde do przodu to tam gdzie chodziłem będzie zielony slad i jak skocze to ślad tz będzie na platformie xd myśle ze to wytłumaczyłem wmiare logicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Najprostszy sposób, to stworzenie obiektu o danym sprite, np. jakimś szlamem. W momencie, kiedy zaczynasz chodzić uruchamiasz alarm a w nim tworzysz nowy obiekt (szlam) na pozycji gracza. Kiedy się zatrzymujesz, wyłączasz alarm. Co do skoku, no to np. szlam tworzysz przed skokiem/podczas upadku na platforme. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się