Skocz do zawartości

jak zrobić ciągnący się za postacią ślad


Pato220

Rekomendowane odpowiedzi

Najprostszy sposób, to stworzenie obiektu o danym sprite, np. jakimś szlamem.

W momencie, kiedy zaczynasz chodzić uruchamiasz alarm a w nim tworzysz nowy obiekt (szlam) na pozycji gracza.

Kiedy się zatrzymujesz, wyłączasz alarm. Co do skoku, no to np. szlam tworzysz przed skokiem/podczas upadku na platforme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...