Bartek (Kamrat) Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Witam. Mam problem :sp_ike: Nie wiem jak zrobić bieg i takie tak w widoki 2d z boku. Tzn.: Gostek cały czas gapi się na celownik i w jego strone ma skierowaną broń Jak skacze też się gapi Jak strzela też się gapi Ludzik może kucać (i gapi się na celwonik) Ludzik może czołgać się (i gapi się na celownik) Coś a'la soldat. Mógłby ktoś przykładem zarzucić albo powiedzieć jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Powiem tylko, że takie rozwiazanie zostało wykorzystane w Panu Paciu. Może Dawidsu ci trochę pomoże, bo ja z zasady nie lubię zdradzać tajemnic naszego teamu. Niedługo pewnie coś tu napisze, więc czekaj na niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Aha... Ach ten GameMaker :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klusek Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Mam ten sam problem. Gdy ktoś więcej wiedział niech napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 No to jak :angry: Powie ktoś jak to zrobić :angry: Potrzebne mi to jak cholera! argh... :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remx Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Moze 2 elementy górny lata za myszką a dolny reaguje na kursory oba elementy dac na x=view_left+... y=view_top+... wiec cały czas były by w tym samym miejscu na ekranie :) hehe to moje rozwiązanie na szybkiego :P może zadziała ja tam niewiem :P Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mif@ Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Bohater z Soldata składa się z kilku elementów jak coś, praktycznie z kilku kończyn jest zlepiona postać. DObra a teraz pisze jak zrobić cośtakiego w nieco uproszczonej opcji :} Najpierw rysujesz bohatera, który nie powinien mieć jednej ręki, ( tej w której broń będzie trzymał ) następnie rysujesz sprit dla następnego obiektu. Rysujesz Całą łapę z bronią, później robisz, żeby ta łapa obracała się o 360 stopni w 72 klatkach. Robisz obiekt o tym spricie i wpisujesz w stepie x=bohater.x y=bohater.y image_index=direction/5 direction=direction_point(self.x,self.y,mouse_x,mouse_y) Oczywiście musi być też bohater, który będzie mógł trzymać ową broń :P. Więc tworzymy teraz obiekt bohater, o spricie którego narysowaliśmy na początku i przypisujemy mu wszystkie zdarzenia ruchu i Viola ! Gotowe ! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 W mordziuche. Wystarczy krzyknąć i już gadają :) Wielkie dzięki Mif@ :) Jesteś miszczem. A tak przy okazji: GM'owcy powinni sobie pomagać <_< Jak ktoś ma problem to pomagać <_< To koniec apelu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 12 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 Ej, mam problem ;/ Zacząłem se robić gre z zastosowaniem tego sterowania i mam taki problem: Tworze obiekt bohater i lufa. W bohater daje akcje chodzenia itp. W obiekcie lufa daje STEP i wpisuje ten skrypt. x=bohater.x y=bohater.y image_index=direction/5 direction=direction_point(self.x,self.y,mouse_x,mouse_y) (Zrobiłem żeby lufa obracała się) Daje room'a, wstawiam oba obiekty i po uruchomieniu wywala mi błąd: FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object lufa: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: direction=direction_point(self.x,self.y,mouse_x,mouse_y) at postion 12: Unknow function or script: direction_point O co chodzi?? Mam GM6 wersje zarejestrowaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 12 Grudnia 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2004 point_direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się