Jarkoz94pl Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jakbym dał tu swój projekt gry to zaprogramował by mi ktoś tabele high score bo tego zwyczajnie nie potrafię a jak widzę poradniki to mnie zatyka. Mam grafikę tabeli, zmienne (czas i punkty) które chciałbym zamieścić ale jestem dość zielony w tych sprawa. Jeżeli ktoś zna łatwy sposób jak narastająco zamieszczać dane w tabelach to chętnie posłucham bo i bym się nauczył może tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 jesli masz problem odczytac kod, napewno minimum, jest zapoznanie sie z zmiennymi, co to jest object, co instancja, jak ido eventy v GM za sobo i jakie so miedzy eventami roznice. przyda sie zawsze :) potem mozesz napisac sobie algoritm na papier. maly przyklad: 1, narysuj graf. tabliczke 2, dodaj/zapisz zmienne do mej datowej structury( file, array, lub jakis rodzaj ds_) 3, na graf. tablice napis cale score zebrane z datowej structury. 4, czekaj na akcje "powrot do menu" potem probojesz pomyslec jak kazdy punkt osobno spelnic a poznajesz co wsystko nieznasz, ale tu juz mozes pytac o konkretne rzeczy nauczysz sie bardzo duzo a s swym tempei a nie wszystko naraz, to moze byc klopotliwe a duzo ludzi potem mysli ze programowanie jest trudne. a niejest, bo nawet ja programuje ;-) do tego polecam od razu uczyc sie v gml, jesli juz tak nierobisz :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flame Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Może skorzystaj z klocka na tabele rekordów :thumbsup: . No bo jak nawet z poradnikiem nie umiesz to raczej (narazie) własnej (zapisującej się) tabeli nie zrobisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Moze zamiast iść tym półśrodkiem podanym przez Flame'a, wejdziesz w Help>Contents i poczytasz czym są rzeczy które wymienił ereg, a w dziale "references" znajdziesz funkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarkoz94pl Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Kurcze no bo jakbym to zrobił to grę można by było już tylko ulepszać bo wstępnie była by skończona. Mam menu, pojazd, opcje, ale gra nie ma sensu jeżeli nie zapisuje wyników. Mam jeszcze wiele pomysłów na jej rozbudowę ale nie mogę ruszyć z miejsca bo chciałbym to skończyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 dzisaj pomyslalem ze chyba przydal by sie przyklad dla 2, konkretnie dla ds_grid staralem sie opisac o co chodzi, moze bedzie zrozumiale :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxGaming Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Wszystko spoko tylko czym różni się ten temat od poprzedniego? Jak dla mnie to duble topic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się