pio_trek Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 w tym kodzie mam zrobiona wyswietlanie nazwy, sprita i objektu odpowiedzialnego za draw amunicji ale jest problem, te objekty tworza sie caly czas wiec mozna grac max 10 sek a pozniej klapa...... :( wiem ze mozna zrobic na instance_activate_object i deactivate ale poprostu jpare dni zajmie mi przerabianie tego, bo praktycznie we wszystkich innych zeczach tez mam tak :( if bron=1 { sprite_index=s_pistol instance_create(24,24,draww_pistoll); instance_create(90,24,pistol_nammmme); with draw_bazooka instance_destroy(); with bazuka_nammme instance_destroy(); with snipera_draw instance_destroy(); with napis_snipera instance_destroy(); with granat_draw instance_destroy(); with napis_granat instance_destroy(); with m4a1_draw instance_destroy(); with napis_m4a1 instance_destroy(); instance_create(224,80,draw_pistolll) with draw_bazukaa instance_destroy(); with draw_sniperaa instance_destroy(); with draw_granatt instance_destroy(); with draw_sppeed instance_destroy(); } if bron=2 { sprite_index=s_bazooka instance_create(24,24,draw_bazooka); instance_create(135,27,bazuka_nammme); with draww_pistoll instance_destroy(); with pistol_nammmme instance_destroy(); with snipera_draw instance_destroy(); with napis_snipera instance_destroy(); with granat_draw instance_destroy(); with napis_granat instance_destroy(); with m4a1_draw instance_destroy(); with napis_m4a1 instance_destroy(); instance_create(224,80,draw_bazukaa) with draw_pistolll instance_destroy(); with draw_sniperaa instance_destroy(); with draw_granatt instance_destroy(); with draw_sppeed instance_destroy(); } if bron=3 { sprite_index=s_snipera instance_create(24,24,snipera_draw); instance_create(150,24,napis_snipera); with draww_pistoll instance_destroy(); with pistol_nammmme instance_destroy(); with granat_draw instance_destroy(); with napis_granat instance_destroy(); with m4a1_draw instance_destroy(); with napis_m4a1 instance_destroy(); with draw_bazooka instance_destroy(); with bazuka_nammme instance_destroy(); instance_create(224,80,draw_sniperaa) with draw_bazukaa instance_destroy(); with draw_pistolll instance_destroy(); with draw_granatt instance_destroy(); with draw_sppeed instance_destroy(); } if bron=4 { sprite_index=s_granatem instance_create(24,24,granat_draw); instance_create(70,26,napis_granat); with draww_pistoll instance_destroy(); with pistol_nammmme instance_destroy(); with m4a1_draw instance_destroy(); with napis_m4a1 instance_destroy(); with snipera_draw instance_destroy(); with napis_snipera instance_destroy(); with draw_bazooka instance_destroy(); with bazuka_nammme instance_destroy(); instance_create(224,80,draw_granatt) with draw_bazukaa instance_destroy(); with draw_sniperaa instance_destroy(); with draw_pistolll instance_destroy(); with draw_sppeed instance_destroy(); } if bron=5 { sprite_index=s_uzi instance_create(24,24,m4a1_draw); instance_create(135,26,napis_m4a1); with draww_pistoll instance_destroy(); with pistol_nammmme instance_destroy(); with snipera_draw instance_destroy(); with napis_snipera instance_destroy(); with granat_draw instance_destroy(); with napis_granat instance_destroy(); with draw_bazooka instance_destroy(); with bazuka_nammme instance_destroy(); instance_create(224,80,draw_sppeed) with draw_bazukaa instance_destroy(); with draw_sniperaa instance_destroy(); with draw_granatt instance_destroy(); with draw_pistolll instance_destroy(); } //EDIT: zmiencie nazwe tematu bo mi sie popieprzylo cosik ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 stwórz script "sprawdz_bronie" i umieść w nim ten kod, a potem przy wyborze broni wpisujesz kodzik "sprawdz_bronie()" lub stwórz zmienną "wzial" i gdy weźmiesz lub wybierzesz broń to wstaw kod "wzial = true" a potem if (bron=1) && (wzial) { wzial = false; sprite_index=s_pistol... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 robie to i mam nadzieje ze wyjdzie ;) wielkie dzieki //EDIT: wszystko dziala super tylko bronie pojawiaja sie jak kilkne strzal a nie natychmiast po zmianie :( a ta zmiane zrobiona mam tak: if mouse_check_button_pressed(mb_right) { bron+=1 } if bron=6 then bron=1 if mouse_check_button_pressed(mb_left) { if bron=1 then instance_create(x,y,o_naboj) { wzial = true } if bron=2 and global.ammo2>0 { instance_create(x,y,o_naboj3) global.ammo2-=1 wzial = true } if bron=3 and global.ammo3>0 { instance_create(x,y,o_naboj2) global.ammo3-=1 wzial = true } if bron=4 and global.ammo4>0 { instance_create(x,y,o_granat) global.ammo4-=1 wzial = true } if bron=5 and global.ammo5>0 { instance_create(x,y,o_pocisk_speed) global.ammo5-=1 wzial = true }} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 użyj pierwszego sposobu i przerób kod tak: if mouse_check_button_pressed(mb_right) { bron+=1 sprawdz_bronie(); } if bron=6 then bron=1 if mouse_check_button_pressed(mb_left) { if bron=1 then instance_create(x,y,o_naboj) if bron=2 and global.ammo2>0 { instance_create(x,y,o_naboj3) global.ammo2-=1 } if bron=3 and global.ammo3>0 { instance_create(x,y,o_naboj2) global.ammo3-=1 } if bron=4 and global.ammo4>0 { instance_create(x,y,o_granat) global.ammo4-=1 } if bron=5 and global.ammo5>0 { instance_create(x,y,o_pocisk_speed) global.ammo5-=1 }} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 ok :) masz miejsce w lozy dla pomocnych ;p ktora bedzie tak dluga jak obietnice przedwyborcze :D EDIT jest zarabiscie :) hula wszystko jak ta lala EDIT2 jednak nie.... niewidac pierwszej broni i (po wlaczeniu) i gdy nadchodzi kolej po ostaniej to widac ostatnia w strzela pierwsza O_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 if mouse_check_button_pressed(mb_right) { bron+=1 if bron=6 then bron=1 sprawdz_bronie(); } if mouse_check_button_pressed(mb_left) { if bron=1 then instance_create(x,y,o_naboj) if bron=2 and global.ammo2>0 { instance_create(x,y,o_naboj3) global.ammo2-=1 } if bron=3 and global.ammo3>0 { instance_create(x,y,o_naboj2) global.ammo3-=1 } if bron=4 and global.ammo4>0 { instance_create(x,y,o_granat) global.ammo4-=1 } if bron=5 and global.ammo5>0 { instance_create(x,y,o_pocisk_speed) global.ammo5-=1 }} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 niewyswietlalo jeszcze pierwszej broni bo wlaczeniu gry ale dodalem w create sprawdz_bronie() i gicior :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się