bagnz0r Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Taki sobie example. ;p Nie działa to szybko (GML), no ale cóż. Napisałem sobie implementację w C do celów demo. Robię shitload cube'sów mapowanych plazmą z raytracingiem na PSX. :P Port prosto żywcem do GML. Jak ktoś ma pomysł jak szybciej rysować np zawartość arraya, komentować. Download http://speedy.sh/vFZ7y/Plasma.gmz Video http://bagnohax.pl/plasma.mov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 dalbys moze jakies screeny/gify animacji? moglbym wtedy szybko ocenic co i jak da sie z tym zrobic szybciej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagnz0r Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 dalbys moze jakies screeny/gify animacji? moglbym wtedy szybko ocenic co i jak da sie z tym zrobic szybciej :) Już upam vid. http://bagnohax.pl/plasma.mov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 aha. to Cie pociesze - tak, da sie to shaderem zrobic szybciej. oraz zla wiadomosc: nie, nie bede mial niestety czasu na to :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagnz0r Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 aha. to Cie pociesze - tak, da sie to shaderem zrobic szybciej. oraz zla wiadomosc: nie, nie bede mial niestety czasu na to :< True, ale to żywcem port z tego co robię na demo. :P Same liczenie plazmy nie jest powolne, tylko renderowanie pixel by pixel. E: Na PSX plazma 96x96 śmiga porządnie. E2: Da się jakoś w GM: S świeżą teksturę zrobić i żywcem ją wyrenderować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 tak. wlasnie po to wymyslono shadery, bys mogl jednoczesnie liczyc i renderowac wynik, co trwa krocie szybciej niz liczenie na CPU i to jeszcze w GMLu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagnz0r Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 tak. wlasnie po to wymyslono shadery, bys mogl jednoczesnie liczyc i renderowac wynik, co trwa krocie szybciej niz liczenie na CPU i to jeszcze w GMLu. Oh well. True. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 w takim razie wyciągnij mi do posta algorytm liczenia plazmy, a ja postaram Ci sie przerobić to na shader, ktory sprawdzisz w GM:S, deal? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagnz0r Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 w takim razie wyciągnij mi do posta algorytm liczenia plazmy, a ja postaram Ci sie przerobić to na shader, ktory sprawdzisz w GM:S, deal? :) Deal. Ale jutro rano bo po powrocie do domu muszę walnąć gębą w wyro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się