danek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam ;) GM zajmuje sie od niedawna i właściewie dopiero się uczę. Ale pytanie mam o biblioteki dll ;) 1. Do czego sie je wykorzystuje? 2. W jakich językach można? (java?) 3. Jakie plusy jakie minusy? Jak cos jeszcze to dopisze ;) Pozdrawiam i z góry dziękuje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 dokumentacja nie boli Pozdrawiam:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 DLLki rozwijają możliwości GMa, działają tylko na windowsie, z reguły działają szybciej niż dokładnie to samo w GML, dll'ka musi mieć swój zestaw skryptów do jego obsługi. Jeśli dany dll jest przygotowany dla GM to będzie je miał w paczce. Musisz zaimportować te skrypty do swojego projektu. Jak bedziesz zaawansowany sam bedziesz mogl sobie dllki robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 A jak wysoki poziom umiejętności? ;) I drugie do czego przykładowo się je używać? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 A jak wysoki poziom umiejętności? ;) I drugie do czego przykładowo się je używać? ;) Do czego chcesz np do obsługi plików dźwiękowych,które są na zewnątrz w .ogg. :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 A w kwestii programistycznej że tak powiem? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danek Opublikowano 17 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Albo inaczej. Co mogę nimi czego nie można w gm? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Przykłady: -Obsługa formatów graficznych lub dźwiękowych których GM nie obsługuje. -Bardziej rozbudowane i szybsze od gm'owego 3D(np. GmOgre3D) -W czasach gdy gm miał słabą obsługę sieci(mPlay) i nie miał silnika fizycznego używało się dll'i takich jak np. 39.dll, Faucet Networking czy Extremephysics do osiągnięcia tych rzeczy. -Otwieranie, tworzenie i zapisywanie plików z dowolnej lokalizacji a nie tylko swojego folderu w appdata(w GM:S przez sandboxowanie nie jest to możliwe bez takiego dll'a) -Do intensywnych obliczen - mozesz wywolywac jakies bardzo mocożerne obliczenia w DLL dla wiekszej wydajnosci niz osiagniesz wykonujac je w gml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się