LionX Dagger Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 witam od wczoraj z powrotem bawiłem się z 39DLL jednak ostatni raz miałem z nim styczności jakieś 3 lata temu pisze na GM 8.1 jakby to miało jakieś znaczenie przeszukałem internet by sobie go przypomnieć i zrobić prosty mały programik, listę połączonych osób do servera z przypisaniem do nich ID jednak zapewne wszystko robię źle bo zwiesza grę u klienta po dołączeniu do servera to po kolei obj_main_set: GML (create) dllinit(0, true, true); obj_main_host GML (create) host = tcplisten(14804, global.playerSetNR+1, true); if(!host) { show_message("Unable to start server"); exit; } global.master=true global.host=host //Domyślam się ze tu może być problem jednak nie do końca wiem jak go rozwiazać GML (step) client = tcpaccept(global.host, true); if(client<= 0) exit; global.client[global.clientNR]=client clearbuffer() writebyte(1) writebyte(global.clientNR) sendmessage(client) global.clientNR+=1 obj_join_button GML (lmb press) ip = get_string("Enter the ip to connect to", "127.0.0.1"); host = tcpconnect(ip, 14804, 0); if(!host) { show_message("Unable to connect to server"); exit; } global.host=host obj_main_client GML (create) messageSize=-1 messageID=-1 GML (step) while (1) { messageSize=receivemessage(global.host) if messageSize<0 break; else if messageSize=0 game_end() messageID=readbyte() switch (messageID) { case 1: global.playerID=readbyte() break; } } wszelkie rady są mile wdziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Może nie być problem z kodem, a portami, też tak miałem jak podałem źle adres, port czy nie miałem przekierowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 No chyba wreszcie mi się udało, coś czułem że to głupi błąd z mojej strony zamiast dać na 1 (true) host = tcpconnect(ip, 14804, 0); dałem tą zmienną na false co jak dobrze rozumiem zamrażało grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się