DoNcEr Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam dawno nie programowałem i mam problem z odpowiednim kodem skoku żeby postać trzymała się platform jak najlepiej przypominając przy tym orginał gry "Contra" z konsoli pegasus. Czy ktoś byłby uprzejmy i zajrzał do mojego przykładu i pomógł bo ja tylko psuje to co do tej pory udało mi się zrobić Contra_Przykład_GM_8.0_Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 chyba bedzies musiec duzo poczytac o GM i polecam GML. tak jak masz gre zrobiono (i jedynego objektu player i v background jest grafika background + platform ) zrobic gre bardzo ciezko. teoretycznie by mozna, ale znaczy to tak duzo pracy z gml i datowymi strukturami+szynchronizacjo playera i backgroundu, ze nikt tak nierobi. wiecej wad niz zalet. zwroc tez uwage, ze to prawie tilesety so na tworzenie backgroudu z powtarzajocych sie ulamkow obrazka. potem mozesz skladac background jak puzzle :) bezdziesz musiec zrobic to: - poduczyc sie na innych przykladach platformowek - doloczyc dalsze obiekty ( platformy, nieprzyjaciele, sztrzaly itp. ) - wlozyc duzo pracy do nauczenia i wykorzystania tej wiedzy :) na foru tez znajdzies duzo informacji a jak bezdie jakis konkretny problem ludzie pomogo v zrozumienu mas fajny cel dla poczotkujocego taki akurat. to tez zyce milej zabavy przy dalszej pracy nad gro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się