Xseon Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Siema może ktoś pomóc gdyż nie wiem jak wykonać drzewo na zasadzie takiej: Jest sobie drzewko i wpływ na jego rośniecie mają " Światło, Powietrze, Gleba " Drzewo rośnie sobie ( 5 minut =1 dzień ) ( po 100 dniach ścinanie drzewa) I działa to na zasadzie leveli co 60sekund automatycznie dodaje sie 1Expa na 20 gdy już osiagnie 20 to zmienia sie level i drzewo zmienia animacje na większe. Wpływ ma na to inne czynniki takie jak Światło i np: jeśli światło jest w przedziale 70-100/100 dodaje +3 expa gratis jeżeli 40-70/100 dodaje +1 0-15/100 odejmuje 1 i tak dalej. a gdy dojdzie do dnia setnego drzewo zostaje sciete i daje tyle ton drewna w zależności jaki ma level np: 5 lvl= 10ton 10lvl - 30 ton Coś podobnego do gier na smartfona np: poo, gdy brakuje ejdzenia to choruje itp Mógł by ktos wytłumaczyć jak to zrobić czy coś bardzo mi na tym zależy.. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 uzyj v create GML alarm[0]=1*room_speed v alarmu GML if(_light>70) {_lvl+=3; } else if(_light>=15 && _light<=70 ) {_lvl+=1; } // te linijke mozna duplikowacc i miec wiecej mozliwosci do modifikacji _lvl else {_lvl-=1; }; // dla (_light<15) alarm[0]=1*room_speed; mozna tez alarm zmienic na liczenie czasu, ale to jest na foru juz opisane Powietrze, Gleba zrob tez tak a po 5*100 minutach z _lvl zrob TONY drzewa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się