Skocz do zawartości

Gra w stylu "Spych"


Shylios

Rekomendowane odpowiedzi

W obiekt_1 dodajesz event kolizje z obiekt_2, a w kodzie piszesz: obiekt_2.x += 32; Powinno zadziałać, jednak obiekt_2 od razu przeskoczy o 32 pixele w prawo i domyślam się że będzie lipa z kolizjami z innymi obiektami (np jeżeli obiekt_2 będzie przy ścianie i do jego x dodamy 32 to pojawi się on na ścianie. Można też nadać obiektowi nr 2 hspeed.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...