Skocz do zawartości

GM SFML Audio 2


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: GM SFML Audio 2

 

Opis: Wrapper biblioteki SFML Audio 2.1 dla Game Makera. Można korzystać z dokumentacji na stronie http://www.sfml-dev.org/documentation/2.1/group__audio.php.

 

- Obsługiwane formaty: ogg, wav, flac, aiff, au, raw, paf, svx, nist, voc, ircam, w64, mat4, mat5 pvf, htk, sds, avr, sd2, caf, wve, mpc2k, rf64.

- Dźwięk 3D.

- Nagrywanie dźwięku (nie jestem pewny czy działa bo u mnie było coś nie tak).

- Przewijanie.

- Zmiana głośności/wysokości/tłumienia dźwięku.

- Zapętlanie muzyki.

- Streamowanie muzyki z dysku.

 

- Wszystkie funkcje rozpoczynają się prefiksem "sf_".

- Funkcje "_create" oraz "_clone" zwracają uchwyt do nowo utworzonego obiektu.

- Błędne użycie funkcji lub podanie nieprawidłowych argumentów zazwyczaj kończy się wywaleniem gry.

- Większość funkcji jako pierwszy parametr przyjmuje uchwyt do obiektu.

- Sound odtwarza dźwięk z załadowanego wcześniej bufora (SoundBuffer)

- Music streamuje dźwięk z dysku, zalecane dla dużych dźwięków.

- Długość oraz pozycja dźwięku jest wyrażana w milisekundach.

- Jeśli skończysz używać jakiegoś obiektu, pamiętaj aby zwolnić pamięć funkcjami kończącymi się na "_destroy".

- Wraz z grą, oprócz pliku gm-sfml-audio-2.dll, powinny być umieszczone również openal32.dll oraz libsndfile-1.dll.

 

Download: https://gmclan.org/up8194_3_gmsfmlaudio2_v1_0.html

Rozmiar pliku: 620 KB

 

Autorzy:

Programowanie:
Laurent Gomila (sfml audio 2)

Ja (wrapper dla gm'a)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...