Kerim Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Cześć, mam taki kod: GML if alarm1>0 { alarm1 -= 1; } else if alarm1 = 0 { alarm1 = 0; if !instance_exists(obj_enemy) { instance_create(1100,300,obj_enemy); } } GML W obiekcie enemy mam kolizje z pociskiem { hp = hp - 10;// with ( other )// { instance_destroy();// } } I niestety ale nie chcę wykrywać kolizji z obiektem stworzonym za pomocą instance_create, jeżeli go ręcznie postawie w roomie to jest dobrze, a tak nie chcę wykrywać. :crying: Używaj tagów [ GML ] to zwiększy czytelność kodu :) - Uzjel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 pokaż projekt, to niemożliwe, instance_create czy postawienie nie ma żadnej różnicy. Coś innego musi być źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerim Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Temat do zamknięcia, już naprawiłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się