Skocz do zawartości

Problem z przykładem


Rekomendowane odpowiedzi

Korzystam z tego przykładu. Ze wszystkich przykładów ekwipunku ten chyba najbardziej mi odpowiada. Mam jednak z nim jeden problem.

Chcę żeby sloty poruszały się za jakimś obiektem. Próbowałem różnych sposobów jednak zawsze albo kratki "zlewały" się w jedną albo rozjeżdżały się kompletnie.

 

Proszę o kod albo podpowiedzi chociaż.

Dzięki z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mala modyfikacia przykladu jaki podales.

dodaj GML obiektu Kratka v eventu moze step albo inny kiedy v ktorym ruzsasz inventarzem

GML
x = Inwentarz.x + i * ( sprite_get_width( Inwentarz.iSprite ) + Inwentarz.iOff );

y = Inwentarz.y + j * ( sprite_get_height( Inwentarz.iSprite ) + Inwentarz.iOff );

krata inventarza beidzie sie ruszala tak, jak ty ruzsysz obiekt inventarz :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...