BloodDzioch Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Korzystam z tego przykładu. Ze wszystkich przykładów ekwipunku ten chyba najbardziej mi odpowiada. Mam jednak z nim jeden problem. Chcę żeby sloty poruszały się za jakimś obiektem. Próbowałem różnych sposobów jednak zawsze albo kratki "zlewały" się w jedną albo rozjeżdżały się kompletnie. Proszę o kod albo podpowiedzi chociaż. Dzięki z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ereg Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 mala modyfikacia przykladu jaki podales. dodaj GML obiektu Kratka v eventu moze step albo inny kiedy v ktorym ruzsasz inventarzem GML x = Inwentarz.x + i * ( sprite_get_width( Inwentarz.iSprite ) + Inwentarz.iOff ); y = Inwentarz.y + j * ( sprite_get_height( Inwentarz.iSprite ) + Inwentarz.iOff ); krata inventarza beidzie sie ruszala tak, jak ty ruzsysz obiekt inventarz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BloodDzioch Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Wielkie dzięki, działa! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się